dijous, 13 de desembre del 2012

Cursa orientació a Vilada


El cicle CAFEMN de l’escola Joviat vam fer el dilluns 29 d'octubre una cursa d’orientació per Vilada. Van haver-hi quatre persones que la van fer individual i la resta en parelles de dos persones. Jo la vaig fer individual i al principi estava dubtós perquè no sabia que em trobaria ni com m’aniria de bé, llavors vaig anar agafant confiança i vaig tirar endavant. El terreny era fàcil, almenys per a mi, les balises eren fàcils de trobar i interpretar els camins en el mapa també era fàcil, tot i així va haver-hi una que em va costar molt de trobar. Vaig fer la cursa a un bon ritme, a les baixades anava corrent, pels corriols plans anava al “trote” i per les pujades caminant. A mi i als meus companys ens va agradar molt la cursa i vam passar un molt bon matí, tots vam arribar sans i estalvis i no es va perdre ningú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada